Vrátenie tovaru a reklamácie: Postup a práva spotrebiteľa

Úplné a detailné informácie o tom, ako odstúpiť od zmluvy, ako tovar reklamovať a aké sú zákonné podmienky nájdete v

Obchodných podmienkach, konkrétne v odseku 6.

Praktické informácie, ako tovar vrátiť alebo reklamovať, sme pre Vás zhrnuli tu.

Chceme, aby ste boli so svojimi nákupmi z nášho e-shopu úplne spokojní. Pokiaľ však z nejakého dôvodu potrebujete vrátiť tovar, máte na to 14 dní od obdržania objednávky. Nižšie nájdete jednoduchý sprievodca procesom vrátenia tovaru:

  1. Pre urýchlenie procesu vám odporúčame, aby ste nás najprv kontaktovali prostredníctvom objednavky@nutriklub.sk alebo telefónu 905 612 815 a informovali nás o vašom zámere vrátiť tovar. Uveďte prosím číslo objednávky.
  2. Tovar, ktorý chcete vrátiť, by mal byť v pôvodnom stave, nepoužitý a nepoškodený. Zabaľte ho tak, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Do zásielky odporúčame vložiť vyplnený Formulár pre odstúpenie od zmluvy.
  3. Pre vrátenie tovaru vám ponúkame službu REKLAMAČNÉHO ASISTENTA prostredníctvom Zásielkovňa/Packeta. Hneď ako budeme mať informáciu, že chcete tovar vrátiť, pošleme vám e-mailom číslo pre vrátenia tovaru. Potom už stačí zásielku s tovarom odniesť na akékoľvek výdajné miesto spoločnosti Packeta, kde ju po uvedení tohto čísla môžete zanechať. 
  4. Po obdržaní vráteného tovaru vykonáme jeho dôkladné preverenie, aby sme overili, že spĺňa naše podmienky na vrátenie tovaru. V prípade splnenia podmienok vykonáme vrátenie platby do 14 dní od obdržania vráteného tovaru.

Tovar môžete vrátiť aj na adrese:

Danone s.r.o

Mlynské nivy 5

821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko

Ak ste na zakúpenom tovare zistili chybu alebo si myslíte, že tovar nespĺňa požiadavky na kvalitu a použiteľnosť, radi vám pomôžeme.

Najprv si však prečítajte naše Obchodné podmienky, v ktorých sú uvedené podmienky reklamácie tovaru v našom e-shope.

Proces reklamácie môžete urýchliť, ak máte doklad o kúpe (faktúru) a vyplnený Reklamačný formulár. V prípade potreby si pripravte aj fotografie tovaru.

Ak máte chybný tovar, kontaktujte nás čo najskôr na adrese objednavky@nutriklub.sk. Čo najpodrobnejšie popíšte závadu, priložte vyššie uvedené dokumenty a fotografie logistických údajov výrobku (dátum spotreby a číslo šarže) a závadu, ktorú reklamujete. Zároveň vás žiadame, aby ste si výrobok ponechali pre prípadné prevzatie prostredníctvom našej zásielkovej služby a prešetrenie vo výrobnom závode. 

Budeme sa snažiť odpovedať na váš e-mail čo najskôr a informovať vás o ďalšom postupe riešenia sťažnosti.

Sme tu, aby sme vám pomohli.

Ak pri prevzatí a otvorení balíka zistíte vadu zakúpeného tovaru alebo iný problém, radi vám pomôžeme s reklamáciou.

Najprv si však prečítajte naše Obchodné podmienky, v ktorých sú uvedené podmienky reklamácie tovaru v našom e-shope.

Proces reklamácie môžete urýchliť, ak máte doklad o kúpe (faktúru) alebo vyplnený Formulár na reklamáciu. V prípade potreby si pripravte aj fotografie tovaru.

Ako prvý krok odporúčame nás kontaktovať na adrese objednavky@nutriklub.sk. Poruchu opíšte čo najpodrobnejšie a priložte vyššie uvedené dokumenty.

Budeme sa snažiť odpovedať na váš e-mail čo najskôr a informovať vás o ďalšom postupe riešenia sťažnosti.

Sme tu, aby sme vám pomohli.

Ak chcete zistiť aktuálny stav vašej reklamácie alebo vrátenia tovaru, navštívte našu sekciu Zákazníckej podpory. Tu nájdete možnosti, ako nás kontaktovať. Pripravte si prosím číslo objednávky, budeme ho potrebovať, aby sme vám mohli poskytnúť potrebné informácie. Sme vám k dispozícii PO-PI 9.00-16.00.

mom and baby

Spojte sa s našou zákazníckou linkou

Potrebujete poradiť ohľadom objednávky? Chcete vedieť, kde sa tá vaša nachádza? Potrebujete tovar vrátiť alebo reklamovať? Kontaktujte nás.

Na vaše otázky sme pripravení odpovedať každý všedný deň od 9.00 do 16.00 hod.

x